دبیر فدراسیون بوکس گفت: شنیده‌ایم که سرمربی اوکراینی اعلام کرده که از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد و ما
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


نسخه چاپي
بیشتر از این نمی‌توانیم به وینکوف پول بدهیم
دانشمندفر: ولادیمیر مدعی شده از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد/ کسی را به زور نگه نمی‌داریم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: شنیده‌ایم که سرمربی اوکراینی اعلام کرده که از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد و ما هم کسی را به زور نگه نمی‌داریم.

خبرگزاری فارس: دانشمندفر: ولادیمیر مدعی شده از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد/ کسی را به زور نگه نمی‌داریم
  •  

علی دانشمندفرد ، در مورد دلیل اعزام نشدن تیم ملی سه نفره بوکس به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تنها نفراتی می‌توانستند شرکت کنند که در مسابقات قهرمانی آسیا مدال آور بودند؛ به همین دلیل قرار بود حسن شاهینی، رضا مرادخانی و سجاد محرابی به این مسابقات اعزام شوند اما با توجه به اینکه شاهینی مصدوم شد ما تصمیم گرفتیم تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نکنیم.

وی در ادامه افزود: اگر مرادخانی و محرابی در 90کیلوگرم و 90+ کیلوگرم می‌خواستند در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند باید قطعاً مدال طلا و نقره کسب می‌کردند که این اتفاق هم کار بسیار دشواری بود. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تیم را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نکنیم؛ چرا که اگر می‌خواستیم بوکسورها را به این رقابت‌ها اعزام کنیم باید 7 نفر همراه نیز در کنار این 3 بوکسور به قطر اعزام می‌کردیم که این سفر برای فدراسیون بوکس از لحاظ مالی سنگین بود.

دانشمندفرد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان به این موضوع که فدراسیو‌ن‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند ما هم تصمیم گرفتیم به خاطر شرایطی که در مورد آن توضیح دادم تیم را به مسابقات اعزام نکنیم. به هر حال هر کدام از نفراتی که به قطر می‌خواستند اعزام شوند روزی 100 دلار برای ما هزینه داشتند به همین دلیل با شانس کمی که در کسب مدال داشتیم از اعزام به این رقابت ها انصراف دادیم.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد اینکه تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک فروردین ماه در چین شانس زیادی دارد، گفت: جلسه‌ای را تشکیل دادیم تا تمام تمرکزمان برای حضور در مسابقات قاره‌ای چین باشد. فروردین‌ماه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد و تیم ملی بوکس ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد البته یک رویداد دیگر در اردیبهشت ماه در باکو قرار است برگزار شود که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک برای کشورها است و به همین دلیل رویداد سختی در باکو برگزار خواهد شد و به همین دلیل ما در چین شانس کسب سهمیه المپیک داریم.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده با سرمربی اوکراینی به زودی قطع همکاری خواهد شد آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: ما تا تاریخ 10 آبان ماه با ولادیمیر وینکوف قرارداد همکاری داریم پس از آن جلسه‌ای با حضور اعضاء کمیته فنی، مربیان و مسئولان فدراسیون برگزار خواهیم کرد و در مورد عملکرد سرمربی اوکراینی به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید. البته سرمربی اوکراینی زمزمه‌هایی کرده که در مسابقات قهرمانی آسیا پیشنهادهایی به او شده است البته ناگفته نماند که فدراسیون بوکس نیز کسی را به زور نمی‌خواهد نگه دارد. به هر حال بضاعت ما همین 3-4 هزار دلاری است که با کمک کمیته ملی المپیک به او پرداخت می‌کنیم. برای بوکس محدودیت خاصی وجود دارد و ما نمی‌توانیم به کمیته ملی المپیک بگوییم که به مربی ما 20 هزار دلار حقوق پرداخت کنند. تا همین اندازه که مسئولان ورزش به ما کمک کردند تا مربی خارجی استخدام کنیم باید از آن‌ها تشکر کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه اگر در پایان قرارداد مربی اوکراینی پیشنهاد افزایش دستمزد بدهد چه تصمیمی گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: او اگر 5 هزار دلار بخواهد و مدعی شود از کشورهای دیگر پیشنهاد دارد، نمی‌توانیم با او مخالفت کنیم و به او اجازه تصمیم گیری می‌دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 13140507
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7